Någonting extra för er DBC'are. c:

Jag vet hur dåliga vissa är på att gå in på DBC bloggen, och jag vet att vissa går in här och kikar istället. Så, om du är en DBC'are och läser detta så har vi någontingt speciellt för dig. :D
 
Istället för gamla vanliga tråkiga vinster som - mästare i en vecka - på lördagar, kommer vi ganska ofta byta ut det mot ett valfritt pris. c: För att kika in vad just du kan välja så klicka här!  
Och, idag är jag tyvärr hemma från skolan, eller ja tyvärr och tyvärr. Men, jag är hemma från skolan idag, men det är inte kanske världens gladaste dag idag, men. Jag försöker blogga så gott jag kan ^^ 
Ska även blogga lite om Skördebyggden, hur jag vill gå in, men hur jag dessvärre måste gå in ;) 
nej men, jag har ju lovat min froffo att gå in med henne på onsdag, och jag antar att enligt henne måste jag gå in med Bay. c:  Men, mer om det senare *-*
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Frida Silverside

Du måste ha bay ja :) Du kan inte svika han!!

2013-10-21 | 16:44:22
URL: http://fridasilverside.blogg.se
Skrivet av: Cecilia Starhill

SVART DESIGN C:

2013-10-21 | 17:50:13
URL: http://Ceciliastarstable.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback