Mitt kära västsjö.

För er som vill läsa om hur jag och Westlurk träffades kan klicka på bilden för att komma till ett inlägg som min fiende lucy har skrivit om. c: 
♥Jag kan dessvärre inte beskriva med korta ord hur denna kvinna förändrade mitt liv. Men,ibland vet man bara inte om man ska skratta eller gråta i hennes omgivning. Men, det hindrar mig inte från att älska henne otroligt mycket. ♥
 
Ber er också fortsätta ignorera allt orange på bloggen. Har haft så mycket att skriva av ang skolan när jag kommit hem, fylla i lappar och sura över att min skoldator fortfarande inte kommit.. :) 
Annars är gymnasiet inte så dumt som jag trodde! :D 

Kommentarer
Skrivet av: Emma

Om du får en fujutsi dator så kan du slänga den i väggen för det märket suger :)

2013-09-03 | 19:09:57
URL: http://teengan.blogg.se
Skrivet av: Froffo

Fan vad söt bay var på denna bilden :(

Svar: nej!
Jenny Snowhill

2013-12-07 | 22:30:39
URL: http://fridasilverside.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback