Jasper!

Tidigare idag fick jag ett samtal ifrån Barney som sade att jag kunde lämna in Skywalker till Jasper redan idag då han behövde mest hjälp, jag fick ta och rida dit Skywalker då han inte alls funkar med transport kan jag ju säga. 
Men, vi började att rida mot Jasper och kom dit i god tid. Jasper sa att jag kunde släppa honom lös i pumpa fältet. Jag fick dock linda hans ben så han inte skulle bli kladdig och ta ett träns så Jasper får tag på honom. 
 
Han trivdes i den systa miljön, inte för mycket buller men han får träffa på andra hästar varje dag då Jasper hade en fin stor sommarhage brevid sin gård, så han kommer få gå runt där och beta när han inte jobbar. Känns skönt, Jasper sa även att jag bör ta hem honom varje lördag till söndag för att testa hur pass bra hans muskler utvecklas och vilka muskler Jasper ska försöka få igång, så jag kanske tar hem honom då eller så åker jag ned och test rider. Ska verkligen bli spännande och se! :)
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback