Ansikten!

Detta förslag kom från Wilma Youngforest! :D 
 
 
Wilma ville att jag skulle skriva om dem 6 olika ansiktena som går att välja vid start utav ett nytt konto. 
Jag hade tidigare tänkt göra detta, men dessvärre inte orkat. :)
 
Men, nu ska ni få min åsikt :D ta inte illa vid tack! ^^
 
  
Vi börjar med mitt ansikte. Jag ger detta 8 poäng, jag tyckte det såg mest normalt ut utav dem ansiktena som fanns då. Jag trivs verkligen i detta ansiktet, dessvärre hade ögonbrynen fått vara lite finare. Men annars är det fel fritt! :D 
 
 
Detta ansikte gillade jag i början, jag tyckte det var små charmigt. Och det är det fortfarande, dessvärre funkar inte vilket smink som helst, och samma sak med hår. Man ska ha mörkt hår till detta ansikte!
 
 
Detta ansikte ser jätte oskyldigt ut, som en liten flicka. *-* Men, gillar inte att ögonen ser snea ut, det kunde varit lite finare om dem var 'raka' :)
 
 
Detta ansikte är också en av dem normalaste enligt mig, men jag väljer dock inte detta före mitt. Jag tycker denna ser lite plastic ut. :) Men ögonbrynen är fina! :)
 
 
Detta ansikte tyckte jag inte om i början, påminner mig lite om kineser. Men, älskar ögonbrynen och detta ansikte med röda läppar är 2 die 4. Jag älskar det, med rätt smink och hår är det deffenetivt det snyggaste ansiktet!
 
 
Detta ansikte är nog det jag gillar minst. Jag förstår mig inte riktigt på det, så kantigt. Jag kan inget annat säga, än kantigt. xD
 
 
Som ni märker är det många som får 6 poäng och 8. Men, det är för att ansikterna nästan är likadana, om man tittar noga. Okej, mja. Men xD 
Jag kan varken säga att det ena är fult och andra snyggt.
 
Detta är min åsikt, så hoppas ingen tar åt sig! :)
 
Säg gärna vad du tycker. :D
 
Och tack till Wilma som föreslog detta!
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra Mistdawn

Har också den första, men har tröttnat lite på den, fast jag gillar den ändå. Den fjärde, älskar jag *-* Om jag skapade min användare nu, skulle jag valt det. Fast med ett annat smink. Den andra bilden, tycker att näsan ser så stor ut .. och läpparna ..

Den sista, jag tycker inte heller om det. Ser lite ut som en anka hahah XD

2013-09-02 | 16:18:34
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Skrivet av: Vilda Skystorm

Har ansikte 2,önskar jag kunde byta till nummer 1 ;_; :)

2013-09-02 | 16:28:35
Skrivet av: Adriana Starlake (Adde c:)

Den första bilden är exakt mig :D samma smink, samma hår och hårfärg, och samma ansikte xD

2013-09-02 | 17:33:29
Skrivet av: Tindra Silverheart

Jag har den fjärde uppifrån, om man har lila/rosa hår till ett rosa smink är det såååå fint <3

2013-09-02 | 18:39:24
URL: http://tinnisostars.bloggo.nu
Skrivet av: Hanna Silverlund

HAHAHAAH, de sista ansikts bilden, hon ser helt jävla upp fuckad ut AHAHAHAHAH

2013-09-02 | 18:40:48
URL: http://mcdawns.blogg.se
Skrivet av: Exenzia

Gillar inlägget, du borde göra fler såna! c: Har översta ansiktet, lätt det snyggaste ;) (a)

2013-09-02 | 19:09:24
URL: http://exenzia.blogg.se/
Skrivet av: Amanda Lightfield

Agreee, fast mitt är finare än ditt :****♥

2013-09-02 | 19:20:13
URL: http://snowgaze.blogg.se
Skrivet av: Nellie Northside

Har ansikte fyra, men vill byta till det sistnämnda. Jag menar, det där ansiktet är guds gåva från ovan!

2013-09-02 | 19:30:25
URL: http://letsplaysso.blogg.se
Skrivet av: Simone Wolfnight

Har den näst sista ^-^ <3

2013-09-02 | 21:21:45
Skrivet av: Siri

Lol jag har det sista ansiktet, vet inte om jag visste hur man bytte ansikten när jag var 12 haha :s men, jag kan säga att ansiktet BARA passar i det håret, så vill du se något riktigt ful, testa det ansiktet i ett långt hår. Usch.

2013-09-03 | 08:08:26
URL: http://moonbear.blogg.se
Skrivet av: Anonym

ansiktet på den andra bilden ser helt cp ut enligt mig..0/ 1000

2013-09-04 | 21:55:12
Skrivet av: Amelie Waterstorm

HAHAHAHA SISTA SER JU ASKNÄPPT UT XD
Har det som du tyckte var normalt det som var lite "Plastic"
Håller defenitift med! På min första gubbe hade jag Kinesen cx
Bytte därför gubbe, besviken att jag inte tog det första gillar det mest<3

2013-09-06 | 14:44:50

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback