Måndag den 8 september. Rubrik löst inlägg.

 
Jag tog med mig Bay till ridhuset och började träna honom lite lätt, känner att hans sommar mage måste bort! Bay brukar ju mest gå i hagarna på dagarna då han är en gamling! Men, hela denna vecka kommer Bay vara med på eventen med DBC. Ska bli spännande att se hur han reagerar. Bay har fått bära sadel betydligt mycke oftare än förr. Han ska börja små träna med mig & Shacco tänkte jag! :) Bay är en duktig häst, och nu när manen är borta så har jag fått en helt ny syn på honom. Börjar tycka synd om mina andra hästar som aldrig rids nu för tiden (a) 
 

Kommentarer
Skrivet av: Diana Flowerpie

Nehe du, det är den 9:de idag :)

Svar: oj xDD
Jenny Snowhill

2013-09-09 | 18:19:00

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback