Senaste nytt!!!

På senaste tiden har jag märkt av en sak som rör sig just kring......
 
 Det är inga som helst fel med att ha en matchande tävlingsoutfit, i början tyckte jag det var kreativt.. Snabb & Snygg. Men, nu såhär på slutet så förstår inte jag hur folk orkar.
 
Jag har en viss ordning i min rygga, och det ska förbli så. Om det inte är så som jag lämnade det får jag panik ungefär. Jag har alla min foder saker längst ned brevid soptunnan, mina kläder till outfits då min hästar ALLA bär utrusting i stallet, därav har jag 6st svarta sadlar och flera svarta träns. Jag orkar inte byta outfit varje gång jag tar ny häst, om jag inte känner att det är dags. Därav har jag valt att skippa ta av sakerna. För vissa lägger ned sin outfit i ryggan, och det skulle förstöra för mig rejält. DET SKULLE TA SÅ MYCKET PLATS. :(
 
Så, istället för att ha hästens utrustning i ryggan har jag endast ryttarens. Det är staplat uppifrån och ned i min rygga! :)
 
Så, ryttarens kläder är på höger sida utav ryggan. Sedan har vi vänster sida, där har jag min tävlingsoufit.
JAG har alltid samma tävlingsoutift, jag bara uppgraderar om någonting är bättre eller mer använt som min tävlingsoutfit än en vanlig. 
 
När jag en gång lagt ned min tävlingsoutfit så använder INTE någon utav sakerna till en outfit. Svarta jeans nej, brun/grön sadel nej, svart stort schabrak nej. Varför?
Jo, jag är rädd att jag ska glömma utrustningen på någon utav mina andra hästar eller blanda ihop med garderoben när jag byter kläder.
Men åter till matchande outfits, jag dissar dem pga att jag i sig tycker det är onödigt, du ska bara springa lite hej vilt, ingen idée att piffa upp sig :*
Jag tycker inte det är fult, men för mig är det otroligt onödigt då jag kan använda min på alla hästar, när ja vill var jag vill. Utan minst lilla problem! :D 
Och, jag bär helst fula kläder som tävlingsoutfit så jag sedan kan använda dem fina till någonting annat! :D 
 

Kommentarer
Skrivet av: Jennifer

haha samma här ungefär, därav har jag gröna fula skor ist för bruna stövlar :D

2013-09-18 | 16:12:42
Skrivet av: Feya Moonstar

Håller helt med dig! Jag har i princip bara omatchande kläder och utrustning när jag tävlar.. =D

2013-09-18 | 19:59:17
Skrivet av: zoedolphinborn

Samma vet inte varför XD!!!!

2013-09-20 | 15:06:55

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback