Löve.

Jag totalt älskar hur dom lyckats gjort detta! Det är helt magiskt. Detta kommer jag lätt lyssna på ett bra tag framöver. :D 
Dock har jag en favorit men det har han endast laddat upp på facebook. Ska försöka ladda ned den på datorn! :)
 
Av någon anledning fick låten en helt ny betydelse för mig. Jag älskade Hey brother när den toppade listorna på spotify, men efter att ha lyssnat på den flertal gånger, flera gånger par dag så tröttnade jag som många andra (dah) men denna version är helt underbar. Jag ryser till och blir kär på nytt. 
Jag visade förrövrigt denna för Madde, Paw, Jenis & App när vi skypade och dom höll med mig! Så jag tycker ni alla kan offra 4min eller iallafall 1min åt att lyssna på denna! :D
Kommer lätt försöka göra en video med låten, förslag?

Kommentarer
Skrivet av: Azzurra Eastwood

Vitamin String Quartet är en stråk kvartett som tolkar moderna, och populära låtar, de är grymt duktiga. Om du gillar denna kanske du gillar VSQ med ^^
Bara ett tips!

Svar: Åh, ska kika in de! :D
Jenny Snowhill

2014-02-28 | 16:22:19
URL: http://twitter.com/AzzurraEastwood
Skrivet av: Paow

De e en ganska fin låt o så, den heter också hey BROTHER och då skulle du kunna göra en med alla filmer/bilder som du har på vänner och minnen :DD Puss o kram - Paow

2014-03-04 | 17:49:34
URL: http://paulaz.weebly.com
Skrivet av: Minna

Du kan väl göra en video med en hingst i sso som du älskar sjukt mkt? 😊

2014-06-13 | 22:13:23
Skrivet av: Minna

Du kan väl göra en video med en hingst i sso som du älskar sjukt mkt? 😊

2014-06-13 | 22:13:26
Skrivet av: Huli muli

tkr du ska börja blogga igen<3<3<3<3a xoxoxo

2014-09-14 | 12:45:47
URL: http://natalieseason.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback