Tillfällig header.

Eftersom att sommaren/våren har kommit till våran vackra ö så var det även dags för Snowhill.se att uppgradera sig från vinter till sommar/vår. Även om det fortfarande bara är januari. Men jag tycker mer om sommar bloggar, i utseendet. Jag tycker det är så härligt grönt. *-* 
 
Jag har dessvärre haft problem med min header. Jag har gjort 3-4 olika. Eller ja påbörjat, ingen har blivit bra. Jag tror det är pga att ögonen är suddiga och det stör jag mig på riktigt mycket. Men, jag ska försöka få en ny header så snart som möjligt. Tills dess får denna duga! :) Jag kommer byta ut lite små saker också, som vid kommentarerna, min profilbild och även kontakt bilden. :D Men annars är den så gott som klar. Jag tänkte även ta bort musiken, men naaa. Jag gillade faktiskt den trevliga stämningen som kommer upp utav musiken. Iallafall just nu, om en vecka får vi väl se. Jag ska dock sänka den rejält så ni slipper höra allt så högt. x) 
 
 
Men ja, jag välkomnar sommaren glatt till Jorvik. En riktigt underbar miljö! :D
 
Som ni kanske ser så står det ju Rosebelle på min header. Who can that be? ;)
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Cecilia Starhill

Ett tips: Använd skärpaverktyget lite på ögonen så kanske det ser lite bättre ut, testade att göra det på min profilbild i menyn och jag tycker att det vänsta ögat vart ganska bra medans det andra är suddigare. xD Men men, även fast det inte blir lika bra som förut så kan du ju testa det, om du vill! :3

Svar: Det funkar inte lika bra på små delar som större tyvärr :(
Jenny Snowhill

2014-01-12 | 11:27:34
URL: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Skrivet av: joline riverdawn

Basker jen :-)

Svar: kanske gillar Frankrike :-)
Jenny Snowhill

2014-01-12 | 12:17:58
Skrivet av: Tiffany Lightside

Men oj jag vet ju inget *försöker låta ovetande*
Rosiga får vi se snart ;)

Svar: haha, ja ;;);)
Jenny Snowhill

2014-01-12 | 14:50:34

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback