Lek stund!

Eftersom att Noggé vart sjuk ett tag och inte kunnat bli riden så han har gått runt i hagen lite mer än dem andra pollarna, men idag så tog jag mig friheten och åkte ned till Moorland och släppte Noggé lös och lekte lite med honom! :D Det uppskattades.
 
 
Verkligen en underbar känsla! 
Tror nog jag kommer göra detta flera gånger. :D  Han är otroligt snäll och att han inte smet var ju verkligen underbart, med tanke på att jag inte haft honom så länge! :D Han verkar vara trygg. Nu hoppas vi att han blir frisk och kan börja träna inför sommaren! Ska till veterinären med honom vid 20.00 och kolla vad hans problem är! :D

Kommentarer
Skrivet av: Tuva Skyfall

Sjeeeeekt fin redigering! (om du redigerade...)

Svar: Beror på vart du menar redigerade :3
Jenny Snowhill

2013-04-22 | 18:47:09
URL: http://jorvikshastar.bloggo.nu
Skrivet av: Filippa Sunside

Hur går hästen av sig själv utan att du inte sitter på den? :question::bigeyes:

Svar: Jag har två datorer och har buggat bort ryttaren på den andre! :)
Jenny Snowhill

2013-04-23 | 15:41:27
URL: http://www.jorviksso.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback