Det tillhör mig.

 
Jag vet inte hur månger gånger vi hamnat i denna sits. Och hur många gånger jag måste berätta för er att, DBC är min klubb. Jag bjuder in vem jag vill, och jag bestämmer vem som inte får komma in. Det är inte mer än rätt, att jag bestämmer i min egna klubb. Jag släpper in mina vänner före folk jag inte känner, dem har alltid förtur i min värld. Jag bestämde inte att DBC skulle bli såhär stor, så om vi så hade haft 10 i kön hade mina vänner haft för tur. Det blev ett stort snack nu när jag lät Lily Rainstorm gå före i kön. Jag lät Amanda Lightfield, Eshter Lightwater & Lucy Westlake gå före. För att?, dem är stora? dem är har bloggar? mja. Nä, dem är mina vänner. 
Jag tyckte synd om Lily som la ned OP, och jag erbjöd henne en öppen famn. Hade inte DU tackat nej, om du ville in i DBC och jag lät dig gå före? 
Det står klart och tydligt att klubbägaren bestämmer när man skapar en klubb. Jag vet lixom inte vad jag ska säga?, ni kan fortsätta klaga på. Men jag kommer alltid försvara mig med. Min klubb, mina regler. Inga men, är du fortarande inte nöjd, gå ur kön eller klubben om du nu är med i den. Eller sluta klaga, att släppa ens nära vänner före i kön är ett ganska självklart beslut, iallafall i min värld. Jag vill ju vara med mina vänner, och vad gör det inte bättre än om jag har dem i min klubb. Jag kommer fortsätta låta min vänner gå före i kön. Det är många klubbar  som gör det. Jag bad inte om en 200 personer lång kö, det var ni som ville in i den. 
Så att diskutera om hur jag ska ta hand om min klubb, vilka som får gå med och inte är inte erat beslut utan mitt. c: Jag har god lust att berätta om alla som fått gå före i kön, men det skulle bli en oändlig lista. :D 
 
Men jag hoppas ni nu fattar, hur orättvist ni nu än tycker det är. Kommer jag inte sluta. :) 
 
Diamond Bubbles Company är en vanlig klubb, som inte skapades för din skull. Och kommer inte heller leva efter dina regler. ;) 
 

Kommentarer
Skrivet av: Stella Mistfield

Tycker att du har helt rätt. Din klubb, du bestämmer. Enkelt ju.
Tråkigt att folk blir arga på dig för att du tar in dina vänner först. Men vem skulle inte göra det liksom?
Sjukt bra och fin blogg, kram! :love:

Svar: Tack! :D
Jenny Snowhill

2013-08-09 | 18:47:29
URL: http://mistfield.blogg.se
Skrivet av: Exenzia

Helt rätt Jen! Det är du som bestämmer & ingen annan. De ska inte säga ett skit om de inte kan acceptera, att man vill ha sina vänner nära sig. Om jag var du, hade jag också släppt in mina vänner före de som står i kön. Det är ju självklart att man vill vara med sina vänner, mer än främlingar, right? ;)

Svar: Hell yeah!
Jenny Snowhill

2013-08-09 | 19:25:41
URL: http://exenzia.blogg.se/
Skrivet av: Juliette Stardawn

1 point to jenpen, 0 points till alla muppar som inte kan acceptera att det är din klubb!

Svar: yay... I GOT POINTS
Jenny Snowhill

2013-08-09 | 19:41:27
URL: http://jstardawn.blogg.se/
Skrivet av: Rose Highlee

Precis Jen, dom muppar som nt kan acceptera att DU släpper in dina vänner i DIN klubb, det är f*n nt nån annans, utan den är DIN! Du var så snälla mot Lily, och om det finns fler som nt accepterar det så borde dom nästan få stryk (hehe, vill nt vara för dum, men men) DU bestämmer i DIN klubb, INGEN annan. :) Jag accepterar det, helt klart! Och, exakt, DU bad nt om att 200 pers skulle ställa sig i kön, och dom får ju nästan skylla sig själv, elr vad man ska säga :$
Du är sjukt duktig på allt du gör, det är INGET, INGET som helst fel att du släpper in vänner, det är bara rätt. Hoppas dom muppar som nt accepterar att du släpper dina vänner i kön, lär sig nån läxa! ;)

2013-08-09 | 21:08:37
URL: http://rosehstarstable.blogg.se
Skrivet av: Stella Moonbell

Helt rätt! Varför hänga upp sig på att du släpper in dina vänner före folk du inte känner, ganska klart att du gör det. Din klubb, dina regler och du gör som du vill. /Berta :**<3

2013-08-09 | 21:40:47
Skrivet av: Lova was here

Jamen ellerhuuur
Vafan det är DIN klubb, DU bestämmer vilka som ska in..
JA det är lång kö men vafan, bad du om den?
Bry dig inte om dem, det är inte ditt fel, du vill ha dina vänner i din klubb, har dem problem med det är dem inte riktigt kloka

2013-08-09 | 23:16:06
URL: http://lovastarstar.blogg.se/
Skrivet av: MoaW

Mkt bra inlägg!

2013-08-10 | 01:16:06
Skrivet av: Amanda Sunbridge

Myycket bra skrivet, mycket braaa c88

2013-08-10 | 08:54:31
Skrivet av: Amanda Sunbridge

Myycket bra skrivet, mycket braaa c88

2013-08-10 | 08:54:32
Skrivet av: Lily Rainstorm

Håller med dig till varenda ord. Och tack för din generositet ännu en gång, jag trivs super!

2013-08-10 | 17:32:40
URL: http://starstableworld.se
Skrivet av: Mandy Moonnight

Håller med. Det är DIIIIIN klubb. Ingen annans. Du bestämmer.

2013-08-10 | 18:40:57

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback