My darling..

Idag den 26 Augusti 2013, såldes min vackra Spacekiss. Dem nuvarande skötarna utav min Krezip kunde inte längre ha kvar henne på foder, då dem skulle flytta tillbaka till Norge. Och,eftersom vårat kontrakt sade att Krezip endast får bo kvar i Sverige under sina 3år som utlånad. Så valde jag att låta Krezip följa med dem! 
Krezip bor nu 10 timmar ifrån mig, men jag vet att hon har det bra. Krezip är nog en av dem hästarna som kom in i mitt liv och gjorde det mycket bättre.
 
Krezip gjorde alltid sitt bästa så som träningar, i stallet och i tävlingar. Hon var en riktigt superstar inom dressyr. Och gjorde precis allt man bad henne om. Hon var även den hästen jag lade mig mest utav vad som gäller NH. Eftersom hon lyssnade så pass bra, detta blir nog väldigt tråkigt för Chelsea med tanke på att dem fortfarande gick i samma hage, fasten Krezip var utlånad. Jag kommer sakna henne otroligt mycket, men jag längtar verkligen efter att få höra om henne i olika dressyrklubbar. Om hennes framgång i norge. Det ska bli spännande, att hon äntligen kommer att ha ett bra och långvarigt hem!
 
Men, vad betydde hon för den riktiga Jen?, den som sitter bakom datorn. Krezip var den hästen jag började redigera med, utan henne hade jag nog inte försökt. Det är tack vare denna lilla appaloosa som jag gått framåt, och vågat försöka trotts alla misslyckanden. Att sälja henne var inte det enklaste för mig. Men, en dag kanske hon återvänder till mitt stall. Jag vet bara inte när!
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Asså gud vad du gör så fina bilder.Jag fattar inte hur du gör :O

Svar: aw,tack <3
Jenny Snowhill

2013-08-28 | 15:23:41
Skrivet av: Wimse Youngforest

Hej! Jag har ett önske inlägg. Att du skriver om vad du tycker om de olika ansikterna online spelarna kan ha. :D
/Wilma Youngfores
(aka Wimse)

2013-09-01 | 18:13:55
URL: http://starstablekompisarna.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback