Sadelprovning!

Idag har jag vart på sadel provning med tictac, eftersom jag inte fick med någon utav hans sadlar när jag köpte honom. Så, jag hade ju ett ponny träns hemma från när Bay var liten, så den passade ju Tictac jätte bra! :D 
Men, Tictac är inte van med vanliga sadlar, utan han växte upp med små westernsadlar, eller galoppsadlar. Men, han är fortfarande små känslig i ryggen, så jag rider mest barbacka! :)
Men, jag var iväg för att testa en western sadel i hans storlek. Fick rida runt lite och testa hur den satt, den var jätte fin. Så jag bestämde mig för att köpa den, den var från en second hand butik, så den kostade inte mer än 2500js. c: 
 
Han är verkligen en charmknutt. Vi kommer träna på att bära sadel på heltid eller ja, när han rider. Men inte just nu!

Kommentarer
Skrivet av: wilma weststone

På en bild du la upp på bloggen om ponnybuggen så red du på palomino ponnyn. Hade du den först och ångrade dig och köpte den svarta? Eller har du två? Det har du inte skrivit nåt om :O

Svar: jag hade den, men sålde den. xdd
Jenny Snowhill

2013-08-23 | 19:50:49
URL: http://weststone.bloggplatsen.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback