Araberna är här!

För någon vecka sedan fick vi en tjuvtitt på en kommande överraskning. Flera funderingar togs fram och jag tror att väldigt många gissade på arabiska fullblod. Men även en annan fundering om hästön kanske skulle komma. Jag var en av dom. Idag så fick vi ännu en titt närmare på vad det är. Och vi ser en arab! :D
 
Om vi nu ska komma närmare bilden och granska den så, det jag ser är.
1. Svanshöjning. - Detta är nog den coolaste 'uppgraderingen' jag skulle dö om det verkligen är en svanshöjning, en riktig dressyr prins/prinsessa. *-*
5/5 kakor.
2. Huvudet/Man. - Jag måste dissa just den där manen på den hästen. Och huvudet måste jag tyvärr säga är lite för runt. Kan inte riktigt dömma så mycket på den här bilden med tanke på att sådär kommer dom inte se ut, vi vet ju alla (typ) att dessa bilder är helt olika! :) Men, som det ser ut just nu så får den
2/5 kakor. 
3. Ögonen. - Jag måste säga att ögonen var gigantiska. o_o' Jag vet inte om det är för att hästen är så pass liten eller något. Men ja, hoppas verkligen inte dom är sådär stora. x)
3/5 kakor. 
 
Men, i helhet så är den riktigt fin, och jag hoppas dom är finare i spelet. :D 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Tuva Westlord

Svanshöjningen <3
Nej men håller med om ögonen - huvudet och manen har jag inte tänkt på haha! - dom är verkligen gigantiska. Men tror att det kan bli bra, bilderna och hur dom ser ut i spelet är ju två helt olika saker c:

2013-12-17 | 21:28:16
URL: http://fluffyfighter.blogg.se
Skrivet av: Tyra Sleepyland

Jag älskar att ögonen är så stora. Dör lite för dem!

2013-12-17 | 23:01:25
URL: http://tyrasleepyland.tumblr.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback