Godjul!

Hej, idag är det inget mer än julafton, det vi alla (trorjag) har längtat till. Massa god mat, trevligt sällskap och paket. :D Själv ska jag få ett besök av tomten hit! :) Jag ville säga att som ni säkert förstår blir det ingen bloggning idag, och möjligen inte heller fram till den 30. Eftersom denna vecka blir fylld med massvis med roligheter utanför datorn. Självklart för DBC också! :D Men, så fort jag får tid framför datorn så lovar jag att göra ett och annat inlägg. Möjligen tidsinställda också! :D
 
När ni läser detta så har jag nog panik över hur jag ska se ut, men det kommer nog lösa sig. Ni har redan fått en god jul bild, men jag önskar er alla en riktigt härlig jul och att ni får det ni önskar er! :D 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Emilia Moonpaw

nu tror ju alla att jag är jätte dålig på att matcha kläder och utrustning :(

2013-12-25 | 14:48:42

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback