Horse list.

Här om dagen så skrev några i klubbchatten och frågade mig vad jag tyckte om min arab. Jag svarade då att jag inte riktigt gillar den ännu och därav började dom leta efter den perfekta Jenny hästen. Grejen var att varje häst dom rabblade upp hade jag redan ägt o_o' Och jag tänkte idag göra ett till känna givande för er också. Vilkens horseplayer jag egentligen är. c: Jag ska försöka ta dom i ordning. ^^ Vissa hästar har jag ägt flera gånger och därav räknat med dom i min hästlista.
 
Babysoul - Min starthäst.
Skywalker - Svarta engelska fullblodet.
Smokeeye - Holländskt varmblod.
Rockrain - Morgan.
Icebrother - Holländskt varmblod.
Skywalker - Svart/blå frieser.
Skywalker - Svart/grå frieser.
Nightshadow - Oldenburgare.
Ashhunter - Oldenburgare.
Snowhill - Oldenburgare.
Wildspirit - Paint.
Spacekiss - Appaloosa.
Scarletchaser - Ahkal teke.
Anticry - Ponny.
Roserain - Ponny.
Wilddreamer - Andalusier.
Amethysttear - Engelskt fullblod.
Spacekiss - Appaloosa.
Dayplay - Paint.
Rockangel - Andalusier.
Stormghost - Andalusier.
Applesmash - Ponny.
Oldcrush - Ahkal teke.
Oldcrush - Arabiskt fullblod.
 
Så, vad jag kommer på så är det 24st hästar. Och utav dessa 24 så hann 10st upp i level 15 innan dom såldes. :)
 
Jag känner mig verkligen som en affärsman nu!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback