Knoppad.

Under dom senaste dagarna, eller kanske veckorna har jag drömt om en knoppad häst i mitt stall. Jag funderade på att köpa den fuxfärgade (tror jag det är) morganen, dels för att den var så billig. Men jag avstod från det köpet! 
Därefter köpte jag en ponny, äpplet. Men honom vill jag inte knoppa. Jag har ju många fina hästar som skulle passa i knoppar, men dom vill jag inte knoppa då dom passar som dom är. Så, jag har fortfarande önskan om att en dag finna den perfekta knopphästen. *-*
 
Men, tills dess så ändrade jag Daltons utseende, var nära att slänga iväg honom tidigare men nix!
Han är inte perfekt men man får ta det man har och använda fantasin. Jag blev lite nykär faktiskt, men ett tag till får han ha knoppar. :D 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Emlan

Du har väl sätt på min Simba att han är gorgeous i sina knoppar? :D BRA VAL!

Svar: ja :DDD
Jenny Snowhill

2013-12-17 | 18:01:58
URL: http://silverhaven.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback