<3 tar över världen.

Det finns en sak som jag är sämre på att göra än att kommentera andras bloggar. Och det är att göra ' <3 ' hjärtan som vissa kallar det. Jag skulle väl kalla det en otroligt ful rumpa. Nej jen nu ska vi inte vara sådana, men jag gör sällan <3. Förr gjorde jag alltid det typ. 
 
- Åh gumman, hur mår du ? <3 <3 <3 <3 - 
ah, typ. Jag har varit riktigt wanna be fjortis i mitt liv, och emo. Men, jag vet inte. Jag slutade med dessa hjärtan när jag började försöka vara emo. Även då jag färgade håret svart & skaffade piercingar. Men, det som ändrade min uppfattning om dessa hjärtan var det att. Jag behöver inte göra hjärtan för att mina vänner ska förstå att jag älskar dem för vilka dem är. Jag gör ofta hjärtan nu för tiden när jag är ironisk då kommer dem ofta fram. Men, även om jag vill ge folk ett bra intryck om mig. Då brukar jag avsluta en konversation med - <3 - 
Men, det finns dem gångerna då jag helt seriöst bara använder dem då jag vill vara snälla och är verkligen glad över någonting. Men, det är sällan man finner Jenpen här göra hjärtan. Det är helt enkelt inte min grej, och ibland blir jag skrämd när folk jag inte känner kommer fram till mig och gör dessa hjärtan. Men det mesta jag ville säga med detta inlägg var att. Om du ger mig ett hjärta men jag svarar inte tillbaka med ett, tro inte att jag inte tycker om dig. Jag bara är inte den typen. c: 
 
Vad tycker du om dessa hjärtan? Är det någonting du använder ofta? :D
 
Påtal om kärlek. Glöm inte min tävling om 500sc! :D Länk finns i sidomenyn på vänster sida under Dead Island! :D 

Kommentarer
Skrivet av: Exenzia

Jag använder de mest när jag är oseriös, och ibland lite då & då. Men jag tycker det är lite awkward att använda hjärtan.. Lol. :$$

Svar: haha, jo.. du har lite rätt där :$
Jenny Snowhill

2013-07-27 | 13:07:05
URL: http://exenzia.blogg.se/
Skrivet av: Nadine Moondawn

Jag använder nästan ALDIG <3 bara till mina närmaste vänner och ibland någon gång om nån skriver nåt snällt elr om det är någon jag tycker är jätte snäll :D

2013-07-27 | 13:13:28
URL: http://Moondawn.blogg.se
Skrivet av: Ruth

Att använda massa hjärtan känns lite awkward som Anna sa, lite som att försöka smöra för den andra... skriver hjärtan endast i undantagsfall om jag känner mig tacksam eller liknande, om jag nyss gjort något som uppfattas som jobbigt eller i oseriös mening. Typ: "Kan du levla alla mina hästar åt mig 3 månader framåt? <33333"
I ett helt vanligt samtal med vem som helst skriver jag i princip aldrig hjärtan, däremot glada smileys. Jag blir nervös om okända personer skriver hjärtan till mig. :(

Svar: aww <3 ;)
Jenny Snowhill

2013-07-27 | 20:37:29
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Skrivet av: Mikazuki Chan

Avskyr dem ;__;

Gå och häng er hjärtan!
Det är min åsikt...

2013-07-28 | 12:41:27
URL: http://mikazukichan.blogg.se/
Skrivet av: Wilmur the best Wilmur ever

Jag skriver <3 till mina BFF's ;-; när jag blir glad osv ;_;

2013-07-30 | 12:07:37
URL: http://starstablewilma.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback