HÄSTAR I MÄNGDER JIHAAA

Jag är en person som äger 5 hästar just nu, men jag har en dröm. c: 
En dröm om att ha en liten shettis i mitt stall, och vi ska brumma om folk på massa champisar han och jag :')
 
NAA INTE RIKTIGT. c: 
 
Men, min dröm om shettisar är fortfarande sann. Folk har gått runt och dissat ponnyer i spelet för att våran karaktär är för lång, dem hästarna vi har nu är i bra storlek. Men, hallå. När det kommer till kritan så vet jag att 2-3 av dem som dissat ponnyerna kommer köpa en OM det någonsin skulle komma en. Jag struntar fullständigt i om våran karaktär är för stor, det ser fult ut.. vad ska man med en sådan till bla bla. Jag vill bara ha en shettis som står där, en gullig liten ponny. Fatta själva och springa fort as fakk med en liten ponny 8D
Men, jag tror dessvärre inte att shettisar kommer komma med tanke på att deras huvudform är mindre än de vi nu har och då måste dem göra om en hel del. Men, typ... C-D ponnyer kanske (a)
I vilket fall som vill jag ha en mörkbrun ponny :D Jag har inget emot dessa små varelser, fuck logic this is starstable. c; 

Kommentarer
Skrivet av: Meja Bluestar

Även om det nästan är omöjliga saker skickade jag tips om hur man skulle kunna fixa sakerna så shettisar kan finnas i SSO. Det är min största dröm att ha en shettis i stallet på SSO x) Jag skulle ju inte tävla champisar med den då men, haha! Förutom om det inte skulle bli som jag önska att shettisarna får egna champisar xD.. Men ja det är ju typ omöjligt att det ska kunna finnas men kanske :) Man kan ju iaf drömma! :D

2013-07-22 | 19:48:06
Skrivet av: Izabella Mcstar

Heja shettisarna c:

2013-07-22 | 19:54:07
Skrivet av: Anonym

jag vill ha en fluffig isis som kan tölta ._____.

2013-07-22 | 22:02:23
URL: http://fluffyfighter.blogg.se
Skrivet av: Ruth

Jag vill ha kallblod som inte är svarta :(

Svar: awww
Jenny Snowhill

2013-07-22 | 23:02:39
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Skrivet av: Ruth

Men jag är inte rasist

2013-07-22 | 23:02:50
URL: http://shortwood.bloggo.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback