A.A.E

Hej!
Denna veckas uppdatering innehåller nya uppdrag uppe vid Observatoriet!

Nya uppdrag:
- Mario uppe vid Observatoriet behöver din hjälp. Han är en upptagen man med mycket att göra om dagarna och han uppskattar all hjälp han kan få! Rid till Observatoriet och prata med honom. Dessa uppdrag fungerar precis som de i Vingårdens Trädgård. Rid dit varje dag och hjälp honom för att förbättra ditt rykte med A.A.E!

 

Mario är en upptagen man och han behöver din hjälp!

Mer utrymme i för kläder och utrustning:
- Garderoben i ditt hemstall är nu större med två extra flikar för kläder och utrustning!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
Mer utrymme! 8D
Jag klagade på detta igår att jag behöver mer utrymme. För jag har alla 3 flikar fulla på både ryttare och häst och sedan har jag börjat på flik 4 på både och. Så stor hiss till mer space! :D
Dagliga uppdrag är inte min grejj. Men, det är endå bra att dem gör det för att man ska få högre rykte för annars hade jag aldrig fått nå högre rykte kan jag ju säga.. :)
 Denna uppdatering var nog bäst pga garderoben men, den får iallafall 3 kakor utav mig. c':
 
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback