Min bloggning under...

....Sommaren. c: 
 
Som dem flesta fattat så är det ju sommarlov nu, och det betyder att man ska ut oh ha kul typ. Och lämna datorn åt sidan, men jag gör lite både och, sitter jag vid datorn så gör jag det, är jag ute så är jag ute. c: 
Så, vissa dagar kanske bloggen har jätte bra uppdateringen medans vissa andra dagar sjunker den. Jag kommer ta en paus från gimp skolan från oh med söndag till nästa söndag, eftersom jag är hemma hos emlan och kan inte fixa med gimp på den datorn jag kommer ta med! :)
Men, ska försöka göra tidsinställda gimp skolor så ni har någonting sånt att läsa om nästa vecka! :D 
Ska även försöka börja med del 2 i Dead Island. Verkade som att ni uppskattade del 1, och det gör det enklare för mig att skriva del 2! :D 
Vill tacka er alla som läser min blogg. c': Trodde aldrig att jag skulle orka såhär långt! :D
 
Bjuder på en gammal obeskärd bild! :D 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback