Shaccis.

Shaccio har inte blivit riktigt hård tränad på sista tiden, knappt riden då jag har varit ute och 'rest'. Och jag vågar ej låna ut Shacco till någon, ifall någonting skulle hända. Så, jag tog på mig tiden att låna Marleys paddock och började öva. Jag har fortfarande inte premiär hoppat Shacco, utan det får vi vänta med tills lite senare, vill kunna ha kontroll över honom. 
Han har otroligt fina steg och skulle bli en otrolig dressyr häst, men eftersom vi inte satsar på dressyr just nu ska jag försöka få honom att konsentrera sig mer på hopptekniken!
 

Han springer utan problem, han är väldigt fin i stegen som jag sa lite tidigare. Har även funderat på att skaffa skötare på honom som kan tävla honom på enstaka dressyr tävlingar eller bara träna dressyr då jag inte är så instatt. 
 
Måste även tillägga att all utrustning på bilden är sponsrad utav Madelyn Winterknight AB. ;)

Kommentarer
Skrivet av: Mille Lionnight

hejj :-)vill bara säga det att jag skulle vara intresserad av att vara skötare åt shaccis, om du vill det ;-)Isåfall vill jag bara säga att du kan lita på mig :) har levlat Mandas hästar och även varit inne på Nathas inloggning (med tillstånd såklart) så du kan lita på mig :)

Kram Mille :love:

p.s läser din blogg dagligen :D den äger!! :)

Svar: Hei, jag ska fundera på det! :)Tack så mycket !
Jenny Snowhill

2013-06-07 | 14:10:36
URL: http://lionnight.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback