Champisarna...

Ja.. tänkte passa på medans man inte kan spela sso att förklara min största hat till champisarna 8D...
 
 
Jo.. sedan måååååånga tävlingar tillbaka .. hamnar jag ALLTID med ruth shortwood.. det är ingen slump längre. :))) Speciellt vid GC.
 
Som ruth sa till mig igår.. vi är menade för varandra... att vara rivaler :)
då tänkte jag att sso ville väl fixa det jag och ruth förstörde. Från allra första början var ruth min fiende (utan att hon visste det själv) jag kunde inte kontrollera mitt hat mot henne... :) 
Men jag hade ruth på vänlistan varför vet varken hon eller jag. Vi sa aldrig något till varandra om det inte var ett måste när vi umgicks med våran gemensamma vän.. min första vän.. allra bästa vän... Esmeralda Moonknight (som idag inte finns i sso's värld. Men jag fortsätter att leta.) En dag föreslog ruth att vi bör ta bort varandra från listan då vi aldrig pratar. Men det skedde aldrig.. en sen natt i april.. då det endast var jag vaken utav mina vänner på listan så skrev ruth till mig och frågade varför jag var vaken. jag brukade oftast besvara henne kallt.. men eftersom att min kompis hade slutat hade jag längre inge hat mot ruth. Dels för att jag trodde ruth försökte dra henne ifrån mig. Jag  och ruth inledde en konversation och Ruth sa att hon inte hade velat prata med mig för att jag hela tiden verkat så arg och sur mot henne och det hade jag ju.. men jag ville ju inte erkänna det så jag sa ju bara förlåt xD
Vet inte hur jag och Ruth lyckades bli så bra vänner som är idag med tanke på det förflutna... tror det är tack vare våran gemensamma vän Lucy Westlake. :) 
Även om vi fortfarande har helt olika åsikter så älskar jag henne iallafall.. ;) 
 

Så sso kanske gillade att jag och ruth var ovänner... dem kanske försöker fixa det igen med tanke på hur vi alltid lyckats hamna i samma grupp på championaten.. vem vet.. vi får helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda oss. :)
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Ruth

HAHAHHAHAHA ÅH VAD SÖTT ETT INLÄGG OM MIG OCH KÄNSLAAN AV BEKRÄFTELSE IIHI

2013-03-27 | 15:56:50
URL: http://shortwood.bloggo.nu
Skrivet av: Ruth

Du glömde nämna de väldiga diskussioner vi alltid hamnar i om vi råkar börja prata ensamma.

Svar: sch.
Jenny Snowhill

2013-03-27 | 15:57:32
URL: http://shortwood.bloggo.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback