en ny dag!

Jag och min fru har vart i stallet igen som vanligt.. xDD ( ta de lugnt blir inte så många sådana här inlägg.. me ja råkade ta många bilder OK!? )
Vi började med att fodra alla hästar och sedan tog vi ut dem i hagen. Moonbelle och Babysoul fick dock ta på sig 'kör' tyglar och följa med ut till den nya vagnen vi köpte!
Det var otroligt längesedan Babysoul fick dra en vagn och denna vagn var alldeles för stor för att bli dragen av bara en häst.. Är du sugen på lite vagn turer runt om jorvik för fester eller bröllop så hör av dig ;)) 
Medans vi höll på testade vi även Rockrain.. första gången och han var lite ovan det var han men efter en stund så!
Medans Babysoul hade tyglar på sig tog jag en liten runda på honom på barrel race banan!
Efter det var det bara ut i hagen igen för hästarna! sedan kom vi på idéen att sitta upp och testa deras förtroende för oss. 
Och även denna dag hade ett slut!, men jag kunde helt enkelt inte slita mig ifrån att sadla Babysoul för han har ju fått stått i ca 3 dar pga flytten så.. jag sadlade honom och gick till paddocken!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback