blä.

Är det bara jag som är extremt trött på folk som hela tiden om och om och om igen bloggar om championat?
Visst, har det gått bra för dig och du vunnit. Men att blogga och t.ex
 
- Chacha, jag ledde hela loppet fram tills första hindret som jag rev lite sådär, kom in som 5a hade jag inte failat hade jag vunnit. Puss. -
 
Nej, ursäkta mig. Hur kan du vara så jävla säker på det där? 
Det är ju nästan lite pinsamt att folk bara kan skriva ut sånt OCH anta att man vunnit. Helt annan sak om du kanske missade målet och fastnar där och 12346757646 timmar efter kommer någon annan in i mål. Ja, det förstår man. Men, om du är halvvägs i loppet och springer och failar och kommer in kanske 2-3 så var inte så säker på att du vunnit, du vet inte vad som hänt på sista halvan. Det är bara otroligt irriterande, och sedan när man lägger upp bilder över VILKA man vunnit. Nej, det är bara elakt. Well, vem bryr sig egentligen, men. När du lägger upp en sådan bild så är det ungefär som att du vill att man ska se vilka du vunnit över, och nej. Sådant tycker jag dessvärre inte är okej. Har du vunnit  fun for you. Men, du behöver inte visa hela världen vilka du vunnit över, för det gör inte dig till en bättre människa. :) 
Och sedan dåliga förlorare, man kan inte alltid vinna deal with it. :D 
 
tror detta var allt. Kände mig otroligt tvungen att skriva detta, ja..ja  det var jag. :) 

Kommentarer
Skrivet av: Diana Flowerpie

Tycker exakt sådär! Skryt lagom, vill jag bara säga till de.. :)

2013-05-11 | 14:40:49
Skrivet av: Lisa Winterstorm

Ja, jag kan hålla med om det.. Själv vet jag att jag skriver lite för mkt om Championat, men har inget annat att skriva just då :-P //Lisa :-)

2013-05-11 | 15:03:42
URL: http://frostmane.blogg.se
Skrivet av: Esmeralda Silverforce

Jag tycker det är dötråkigt att läsa om championatresultat alls, vad rör det mig liksom... :P

2013-05-11 | 15:35:12
URL: http://monokerus.blogg.se/sso
Skrivet av: Miranda Moonbell

Jag brukar lägga upp resultatlistan efter ett lopp, men det är inte för att jag vill skryta, utan för att dokumentera för mig själv mest. :) Sedan är det klart att jag är stolt om jag vunnit och/eller placerat mig, men personligen ser jag det inte som skryt att lägga upp listan. :)

Svar: Det klar det är ju från person till person. :)Men min personliga åsikt är att, man kan faktiskt på något vis hålla det för sig själv vilka man vinner över. Vissa kan ju ta illa upp. ^^
Jenny Snowhill

2013-05-11 | 16:47:55
URL: http://designmoonbell.blogg.se/
Skrivet av: Sus

Jag själv tycker bara att innlägg om hur det gått i championaten i sig är dötrista. Möjligen upplevs jag som känslokall, men jag bryr mig verkligen inte. Om personen i fråga vunnit eller att det gått bra för denne, kul! Om det gått dåligt; tråkigt för den. Men att lägga upp tusen bilder under loppet och skriva "Det gick bra tills jag faila på hinder nr 7 och jag låga sjua tills jag red om xxxx så jag slutade trea." Vem bryr sig? Om jag hade blogg dessutom och la ut resultaten av någon anledning skulle jag "smeta ut" de andra namnen. Dessutom stör jag mig något in i jag vet inte vad på grammatiken och talspråket folk använder när de dokumenterar om det. Men det är ju olika från person till person.

Svar: Håller helt med dig!
Jenny Snowhill

2013-05-11 | 18:20:56
Skrivet av: Bella Eastlake

Förut var typ Alice W den enda som inte skrev om championat och när hon började skrev jag en kommenterade jag lite surt varför hon skulle följa strömmen om att blogga om championat och slutade läsa hennes blogg ett tag. :s

Svar: Ja. :/
Jenny Snowhill

2013-05-11 | 18:38:33
URL: http://Jorviklife.blogg.se
Skrivet av: Daffturk

ah håller med, och så sånna som blir skitsura när dom kommer 2a eller 3a medans andra kämpat röven av sig för att placera sig, några ens för att komma imål :/

Svar: Ja. :/ Sure att man blir besviken men,att klaga gör det inte bättre! (:
Jenny Snowhill

2013-05-11 | 22:27:36
Skrivet av: Jenny Skydawn

Jag tycker att de som dokumenterar så gör helt fel. Vad rör det oss andra. Dessvärre om man vinner blir jag ibland kallad "Jenny -.-" Det är verkligen inte kul för mig som person att höra och se. Sen vill jag tillägga att om folk skriver om championat såååe scrollar jag bara ner xd bort från inlägget alltså.. :-d

Svar: Jo, jag scrollar också ned och jag är fullt medveten om att jag själv skrev om championat förr. :) Men när jag själv insåg att det störde mig att läsa andras slutade jag med mina egna. xD Lixom, 4 ord och 1 fet bild att du vunnit c8 skit kul!
Jenny Snowhill

2013-05-12 | 10:10:03
URL: http://www.starstablejenny.blogg.se
Skrivet av: Elizabeth Moonnight

Jag tycker det är ok att göra inlägg om det ibland. T.ex. om man fått sin första rosett i nåt championat kanske man blir så glad att man vill skriva om det. Men många skriver ju varenda gång de fått en rosett, vilket både är tråkigt att läsa och man kanske känner sig dålig om man själv inte har så många rosetter. Min åsikt är att man får IBLAND, inte ofta, det är inte direkt förbjudet att berätta vad som hänt under dagen. Men för ofta.. Näe, inte roligt att läsa och vissa kan ta illa upp.

Svar: Ja, jag kanske formulerade mig dåligt men jag menade såklart att det inte är förbjudet att skriva om det. xDD
Jenny Snowhill

2013-05-12 | 18:23:37
URL: http://angeldream.bloggplatsen.se
Skrivet av: Lova was here

Okej nu kommer min kommentar typ 47536387 år efter inlägget haha >.>
jag tycker det är jätte tråkigt att läsa om championat.. jag själv har inte fått så jätte många medaljer så ser man nån lägga ut alla championat när dem vinner typ alla.. det känns ju kul, eller? jag känner mig bara dålig ;-;
Sen har det hänt att man har sett sig själv komma 4a tex, så har den som lagt ut det kommit 1a, liksom, har jag sagt att hen får lägga ut det där? Mitt namn var med. Okej kanske barnsligt men jag gillar inte att mitt namn bara kommer ut sådär ppå bloggar när den kommit 1a och man själv kanske slitit röven av sig och kommit 4a..

2013-08-08 | 02:21:06
URL: http://lovastarstar.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback