damdamdam!!

Innan det var dags att göra iordning morgon fodret och kvällsfodra så tog jag ut Shacco på en skritt tur i Steves lilla paddock då det var väldigt tomt ute då dem flesta redan gjort klart sina fodringar för dagen, så jag och Shacco passade på! 
Jag var lite rädd måste jag erkänna så västen åkte på! :D 
Men, han var otroligt snäll, tror han var trött efter den långa färden till Steves och även allt bus med dem andra pollarna. :)
Jag är redo för att han vilken dag som kan börja testa mig, så jag håller hårt i honom! :)
Och, när jag väl tog in honom visade det sig att han var väldigt trött, märkte detta när jag skulle ta av grimman på Mårten och ge honom sitt kvälls foder. Så stod Shacco bara där helt slut på gången, stackars kille.
Har även tänkt på att jag alltid haft pöjk pollar, inga ston. xD 
Det kommer väl o.o tror jag. 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback