Mina planer för idag!

shasha, mina planer för idah är dåh att jah ska ehm.. typ.. levla. :)
 
Nej, okej mina planer för idag är att försöka umgås med klubben något ordentligt, och såklart hinna med alla blåa uppdrag och plugga för 2 läxförhör som jag har imorgon, jag håller även på att titta lägenhet till mig och min kompis till hösten, då både hon och jag bor ute på landet där bussen går 5 gånger per dag.. :)
Och, vi ska börja gymnasiet och behöver bo närmare. Så, vi ska försöka hitta en hyfsat billig och lägenhet här i västerås och prata med våra föräldrar om att få flytta. Kanske låter knäppt att hallå.. jen du är 16 år. Men, jag vill kunna ta min skol gång seriös, och bor jag som jag gör nu orkar jag inte, för så är det nu. Jag bor förlångt för att orka ta mig till bussen varje jävla gång, och vänta på bussen hem ect. Så, att bo mer i stan är en bra tillfällighet för mig och min kompis att kunna sätta oss ned och verkligen ha konsentration på skolan! :D
Dock vet jag inte hur mitt spelande blir om jag flyttar, men vi får helt enkelt se. Kanske inte ens flyttar, who knows. :DD
 
 
men, jag har börjat levla mårten igen, han är ju på level 14. :D 
Shacco är nu på level 12, så det är lugnt. c8 Försöker också bli beundrade med aideens beskyddare heh :$$$$
onödigtinlägg_123

Kommentarer
Skrivet av: Haley Rainstorm

Jag flyttade hemifrån när jag började gymnasiet och det gick hur bra som helst! Man lär sig att vara självständig och ta ansvar på ett helt annat sätt :)

2013-05-28 | 00:55:47
URL: http://ssohaley.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback