Onsdags uppdatering 29/05-13.

Hejsan allihopa!
Här kommer denna veckas roliga uppdatering med uppdrag, och ett nytt championat!

Uppdrag:
- Vingårdens trädgård börjar ta sig! Fortsätt arbeta med Björn och Agnetha och deras trädgård även denna vecka!


Den en gång så vackra trädgården, börjar se ut som den en gång gjorde!

Nya kläder och utrustning:
- Nya kläder och utrustning finns nu i affären bredvid Björn och Agnethas hus i Vingårdens trädgård!

Nytt championat:
- Ett nytt championat har öppnats på Jorvik och denna gång är det Fort Pintas tur att hålla i tävlignen! Ryktet säger dock att skummisar från Dark Core försöker förstöra det nya championatet...


Nytt championat i Fort Pinta!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
Uppdragen måste jag hissa otroligt mycket, i början var jag skeptisk och tänkte mer att uppdrag med blommor måste vara svin tråkigt. Men, jag har öppnat ögonen och ser att det blir otroligt mysigt och fint och jag verkligen längtar tills det blir klart! :D Nya kläder alltid kul, vi får se om dem är fina dock. 
Jag är skeptisk mot dem nya kläderna, och kan inte framföra ifall dem är dåliga eller bra. Har som sagt inte tittat på dem än. Men, om dem är samma modell som förra kläderna och ungefär samma färger ect så får dem en stor fet diss. :) Vi får helt enkelt se. Championatet är lite tråkigt, börjar bli för mycket. Kanske ångrar att jag sa detta nu, men isåfall kommer jag fylla på inlägget med mer åsikter.
Tråkigt att inte nya hästar kom med. :( 
Med tanke på hur det ser ut just nu vill jag ge uppdateringen 3 av 5 kakor.
Men, vi får se hur bra championatet är och hur pass fina kläderna är. :)
 
 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback