Tröttjen_123

Jag slutade 12.50 idag. c: Det var mysigt..jaja.  :D
Men, jag hade lovat min kompis att följa med på stan, så vid 13 kom bussen och vi har vart nere i stan enda fram till 16.10 då min buss gick. c: Det har varit underbart väder om man är hemma och solar eller spelar starstable. Men, nu var jag ju ute. Jag är sällan ute. 
 
Men ja, jag var ute som jag sa nyss, och jag hade svarta jeans, svart t-shirt och en jeans jacka. (ja, jag gillar svart.) Jag har också svart hår, så det blev ju lite varmt. Fick hem väldigt mycket saker och är nöjd. Men, sedan kommer det här jobbiga. Jag hade redan ont i fötterna då mina skor inte är dem skönaste att gå länge i, så eftersom dem håller på att bygga om här i centrum så var man tvungen att gå en jävligt lång omväg för att komma till bussen. Och det började bränna i fötterna när jag var halvvägs. När jag kommer fram till stationen så tro fan dem bygger om där med!!!!!!!!! Jag fick gå runt igen, och hann precis till bussen. Det var svin varmt i bussen och fullt så jag var tvungen att stå hela resan. När jag kommer fram till min avgång så måste jag alltid gå en bra bit för att komma hem då jag bor mitt ute på landet. Och solen lös på mig hela tiden och det var nytt grus så det gick igenom skon. Sedan kommer jag hem,jag ser mitt hus OCH SNACKA OM ATT JAG BLEV GLAD ;___; VÄRSTA GLÄDJE TÅRARNA. Nu har jag precis duschat.. och jag bara lever livet. Kanske blir dålig bloggning idag, för jag ska tidsinställa inlägg till söndag och lördag! Samt för imorgon då det är dbc fest och jag som är så lyckligt lottad måste upp 7 dagen efter ;_; iiiiip.

Kommentarer
Skrivet av: Lucy Westlake

HAHAHA

2013-05-30 | 17:48:58
Skrivet av: Emma F

O.O

http://emmafastcamp.blogg.se/

2013-05-30 | 22:04:54

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback