1år & 6 månader.

Idag är det exakt 1år och 6 månader sedan DBC skapades. Ett helt halvår har gått såhär fort, det är bara 6 månader till och vi blir 2år. Det är kul och se hur vi utvecklas som klubb och som vänner.  Jag skulle gärna velat spendera min tid med DBC idag med tyvärr kan jag inte det eftersom att jag ska vara borta hela dagen. Men på lördag så får jag ta igen det jag missat. ;)
 
Jag vill hålla ett tack tal, men vet inte vad jag ska säga så jag nöjer mig med ett enkelt tack! :D
Tack till alla er som följt med redan såhär långt och jag hoppas ni orkar hålla ut i några år till. c;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Bella Seaside

GRATTIIIIIIS :D

PS alla: Kolla gärna min julkalender :)

2013-11-29 | 14:01:12
URL: http://starstableryttarna.blogg.se
Skrivet av: Calimbi

Grattis DBC! :)

2013-11-29 | 20:45:11
URL: http://calimbi.blogg.se/
Skrivet av: Murre

Grattis ♥

2013-11-30 | 20:49:52
Skrivet av: April Starwood

Underbara DBC ♥

Svar: Ja, våra änglar. Nu & föralltid.
Jenny Snowhill

2013-12-06 | 22:58:08

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback