My Stable ala Snowhill.

 
 Eftersom att jag är en lat person så orkar jag inte ha 10st eller mer bilder på var och en av mina hästar vid hästmenyn. Därav har jag gjort denna lilla ikon! :D Simpelt. 
 
 (obs.. ny bild bör införas.)
 
 
För att sedan läsa om mina hästar så trycker du bara på en bild här nere! :D
 
 
Här har ni dom som finns i mitt stall just nu. :D Denna sida kommer uppdateras varav jag köpt ny häst eller sålt. Även bilden där uppe! 
 
                                       
 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Varför sålde du Amatören och Krezip :)

Svar: För att dom helt enkelt inte passade in hos mig! :)
Jenny Snowhill

2013-11-24 | 21:34:13
Skrivet av: Vera Westgren

( det var jag där över ) å vad synd.. Men hur var Amatören att ha? tröttnade man på färgen eller var det bara för att du inte hade plats? :) var han värd pengarna och besväret om man kan säga så cx

Svar: Hästen är väldigt fin och värd sina 390sc. Jag ångrar lite att jag sålde honom men jag hade verkligen inte tid att levla honom just nu! :(
Jenny Snowhill

2013-11-25 | 17:39:49
URL: http://westgren.bloggplatsen.se
Skrivet av: Vera

Uppdatera vill se alla dina jästa höhö :p

Svar: OKAAAII
Jenny Snowhill

2013-12-24 | 08:52:55

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback