Nytt i snowhills hörna! :D

 
Jag är ju en väldigt lat kvinna och därav ORKAR jag inte fixa med mina nuvarande hästar i hörnet där nere. Det tar för lång tid (naa) och det kommer bli för långt, tänk när man kommer ha 1000 hästar. nejnejnej. 
 
Så nu har jag jen.. gjort en ikon för - My stable. - 
Den finns under Dead island ikonen, håller du din mus över den så öppnas portarna också! :D
När ni klickar där kommer bilderna på mina hästar upp och därefter kan du välja vilken häst du vill titta på!
Tyckte det var lite smart jag *-* 
 
Jag är iallafall nöjd med min lilla uppfinnig, men nu till det tråkiga... 
Sidan där hästarna var förr kommer ju bli väldigt tom. Men, jag vet lite som ska stå där. Men har ni något exempel på roliga saker som ni önskar bloggen hade? hjälp medel kanske?
Ta chansen att påverka vad som ska stå där! :D 
Kommentera redan idag. ;) 
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Sofia Youngwright

Kanske champ tider? Platser för fisket? Spökena? Sprickorna? Eller kanske stjärnorna? :)

2013-11-25 | 15:30:06
URL: http://sofiaandsilverhope.blogspot.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback