Tictac!!

En sak jag kom på igår när jag skulle rida min ponny var att jag ALLTID, okej nej inte alltid, men väldigt ofta har western träns på honom. Jag tycker han ser bäst ut i w träns. Speciellt rött! :D 
 
Jag tycker att han ser konstig ut om han har nosgrimma, det ser så intryckt ut. Så därav har jag western träns, sadel och schabrak har jag också väldigt sällan, benlindor med. x) Såhär ser typ en typical ticson outfit ut, jag har bestämt  mig för att inte sälja honom än, han kommer gå som stallets mascot, stanna i level 5 ett tag och sedan får vi se, häst ön kommer han stå i såklart. c: Men, jag vill ha en liten ponny i mitt stall, men kommer det typ lite högre ponnysar som är snabbare så byter jag nog ut honom! :)
 
Vad elak jag låter men, haha. :( 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback