Ute med storken.

( Storken som Natta så snällt vill kalla honom. )
 
Igår kväll så tog jag ut Norman på en promenad, barnslig och envis som han är så började han dra och dansa på stället.. det var som om han var ute och gick med mig istället. Jag lät honom inte fortsätta och insåg snabbt att jag inte kommer ha en chans mot honom heller. Så jag valde att släppa ut honom i en av sommarhagarna som fanns i närheten där han fick skutta runt. Hagen är dock mest murar och stenar men ganska stor bit land med och sjö. Någonting jag märkte när jag släppte ut honom är att han älskar att vara ensam. Han var så lycklig när han fick springa omkring där ute och därav märkte jag hans skicklighet för hoppning. Han hade nästan intill perfekta hoppsteg. 
Och jag hoppas verkligen att han ger sig snart och blir sammarbetsvillig. Redan imorgon ska jag försöka igen!
För inom några år så hoppas jag att det är mig och Norman megafonen ropar ut och att det blir en felfri runda.
Det är såhär jag ser mig och norman om några år. Ett riktigt super ekipage! I nuläget kan man knappt sitta på honom! Men, snart så! Bara vänta. ♥

Kommentarer
Skrivet av: Frida Silverside

usch ta bort benskydden :)

2013-11-26 | 21:57:33
URL: http://fridasilverside.blogg.se
Skrivet av: Natalie Season

STORKEN ♥♥♥

2013-11-27 | 16:59:10
URL: http://natalieseason.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback