Citat!

Detta citat älskar jag verkligen, tycker det stämmer in så otroligt bra. Och jag vet att i framtiden kommer denna text sitta på någon del utav min kropp!
Vissa citat bara fastnar i mitt huvud, och jag älskar ju allt som har med piercingar och tatueringar att göra. Och har nu redan 2st citat till tatueringar, en sak sitta på nacken. Men den andra vet jag inte vart jag vill ha den. Och iframtiden kommer jag även skaffa hål i tungan! :) 
Just nu går jag ju runt med två 'läpp' piercingar eller 'snakebites' som det kallas.
 
Detta är helt orelaterat till sso, men its the same person. Jag hade lätt haft allt detta till sso. Tänk att kunna få dekorera sin egna karaktär, så att den blir personlig. Hur jävla awesome hade inte det värt! :) 
Typ födelsemärken, tatueringar, ärr ja mycket mer. Men såklart är detta ingenting jag strävar efter i spelet. Men, detta är helt klart ett plus i kanten! :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback