äntligen!!

Äntligen har jag kommit upp på vandrarhemstaket i Valedale för första gången! :D 
Duktig polle *-*

Någon mer än jag som lagt märke till censuren? Du kan inte skriva - mario - marleys - år - mårten m.m
tills vidare kommer jag kalla honom Morten :((((( SNYFT
 
Skriv faktiskt ett brev till starstable att jag hellre skippar en liten onsdagsuppdatering mot att dem fixar censuren helt. Jag menar, vissa saker är ju helt knäppa. :s Hoppas bara dem läser det, brukar vara så att dem inte svarar mig :)
 

Kommentarer
Skrivet av: Myra Riverfall

Oooh där har jag hängt många gånger. :D
Min favoritplats efter ridhusets dörr. O:

2013-09-29 | 10:04:30
Skrivet av: Mel

Jag skrev till dom för ganska länge sen. Just när filtret började dampa. Svaret jag fick var typ "vi kan inte rå för det, för det är de som vi beställer chattfiltret av som bestämmer vad som ska censureras" .. det var... det dummaste jag hört. XD kanske dags att välja ett annat chattfilter då. ;_;

Svar: Ja.. gud ja :o jag menar - år - är inte så jävla farligt.. <.<
Jenny Snowhill

2013-09-29 | 12:35:08
URL: http://silverforce.blogg.se
Skrivet av: Wellie aka ellie winterlee

Hej Jen! Mitt konto har varit hackat under tiden jag inte har haft en dator.( sen då vi sågs i VD) Och jag har faktiskt ingen aning hur hen kunde komma in på mitt konto osv men aja 0.0 För en kompis berättade att hon hade sett dig och hen som hade hackat mitt konto.. ^^ Så nästa gång hen loggar in så får du gärna säga åt hen! :) Kram!

Svar: wuuuuut
Jenny Snowhill

2013-09-29 | 21:42:20
Skrivet av: Ellie ;-;

Jaaaaaaaaaaaaa '-'

2013-09-30 | 11:29:53
Skrivet av: Paulina Weststorm

Och där blir pållen dräktig... C:

2013-10-05 | 17:12:48

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback