Brev brev oh mer brev.

Dagligen får jag brev om att folk vill stå i kö, gå med eller undrar vilken plats dem har i kön. 
 

I början var det väl helt okej, men nu för tiden är det rätt irriterande. Folk mejlar och säger.  - Jag har kollat bloggen och undrar om jag får gå med. - 
 
Men då kan ni väl inte missat att det är kö? :)
Och därefter inte missat att den är stoppad?
 
Anledningen till att vi stoppade var att jag inte orkade dessa brev, lixom. Vilken plats står jag på?
 
Anledningen till att vi satte nummer på varje person istället för att bara skriva in dem i kön utan nummer, som därav hade varit enklare för oss. Men anledningen var att, folket skulle undra vilken plats dem har. 
Nu kan ni själva gå in och sitta. Men endå får vi brev om detta. 
 
Jag ber er nu att..
Skicka brev till mig om att ni vill gå med i klubben, stå på kö eller undrar vilken plats ni har.
Jag kommer bara radera breven. Jag får skylla mig själv att jag skapade klubb ja. Men, jag vill verkligen inte ha dessa frågor något mer. Vi kommer informera på klubb bloggen och troligen på Snowhill.se med när kön är igång igen. 
 
Så, ni som kommer fortsätta kommer inte få det svaret ni söker efter. 
Nu har jag sagt mitt! 
Tack för er uppmärksamhet!

Kommentarer
Skrivet av: Lova was here

Gud vad hemskt det måste vara. Jo liksom.. dbc har en klubbblogg varfr inte kolla den? :))
Jag har mejlat dig tewp 3 gånger (om man inte räknar andra gången då vi hade en hel konversation :s) om dbc, första gången om jag fick stå på kö, andra gången att jag skulle på semester, tredje gången när jag skulle få komma in, folk får faktiskt respektera att man inte orkar med 456375486 brev per dag. Hoppas dem skärper dig. >.<

2013-09-09 | 17:13:09
URL: http://lovastarstar.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback