DBC...

Nu kanske du bara läste - STÄNGER NER - Och ja, förviss del är det sant, men vi stänger inte ned klubben ;)
Jag har haft klubben i 1år och snart 4 månader. Ska försöka ett tag till! Men, jag är ingen ridtjej, har haft häst i 7år men endast ridit i ett år. Sedan jag sålde min häst har jag inte ridit, så jag har inte orkat ta upp riditkunskaperna. Jag har aldrig hoppat mer än över en bom, aldrig ridit ett L:B och inte heller kört värsta terrängen. Därav kommer jag stänga ned DBC från allt sådant, jag har inte orken att hålla saker jag inte kan någonting om, förr fick jag söka upp info och jag orkar inte mer. Visst får medlemmarna håll vanliga ridlektioner om dem vill, men det är ingenting vi kommer att satsa på. Så, för er som är intresserad utav hoppning,dressyr m.m är DBC ingenting för er. Ridläger kommer vi ha på speciella tillfällen. DBC kommer bli ett samhälle där lekar tar över, fantasin sprödar och kreativiteten flödar! :D Vi kommer göra saker som kännetecknar oss, vi är en lek och plask klubb. Jag anser att ridlektioner är samma sak om och om och om igen. Speciellt för en sådan som mig som inte kan någonting! Så, dbc startar om på nytt som lekarnas klubb! :)
Alla är fortfarande välkomna hit, dressyrnördar som hoppbrudar till terrängförare, ja ni förstår! :D 
 
 - Jag vet att jag skrev fel på underrubriken på bilden hihih. -
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Madelyn Flowerwright

hej! Jag är klubblös och jag skulle vilja vaara med i en klubb som satsar på lekar då jag har livlig fantasi och älkar lekar! Visst gillar jag att hoppa och så också IRL men på sso älskar jag bara lekar då jag inte är SR och får inte bli förrns nyår. Snälla??!! :)

Svar: Tyvärr kan jag inte släppa in folk hur som, eftersom vi har kö att följa!
Jenny Snowhill

2013-09-24 | 15:40:33
URL: http://madelynflowerwright.devote.se
Skrivet av: Lily Rainstorm

Låter bra, faktiskt. Är själv stor nybörjare när det gäller ridlektioner så är alltid totalt off haha xD

2013-09-24 | 15:43:53
URL: http://starstableworld.se
Skrivet av: Lisa eagleside

Om jag får vill jag järna ställa mig i kö på DBC ;) lekar är kul ;D

2013-09-24 | 17:25:19
URL: http://jorvikstall.bloggo.nu
Skrivet av: FILIP

ÅH TACK OCH LOV ATT DEN INTE DÖÖR :c och du får inte glömma livsregel för DBC nr 1 >:DDDD HIHIHIHI

2013-09-24 | 18:40:19
Skrivet av: Madelyn Flowerwright

ok

2013-09-25 | 14:50:08
URL: http://madelynflowerwright.devote.se
Skrivet av: Adriana Starlake

Hehe, jag gillar inte ens ridlektioner osv. o.o xD så de blir bra c:

2013-09-25 | 14:58:02
Skrivet av: Lucy Flowerlake

Nu blev jag lite förvirrad. På dej lät det som att du haft häst IRL i 7 år, men bara har ridit i ett år. det kan väl ändå inte stämma???

Svar: Jo! :) Jag var 6är vi fick våran häst, och jag gillade inte att rida under dem första åren, så jag lärde mig bara att köra honom i vagn och horsemanchip! När jag gick i trean sedan så började jag rida och red i 1år sedan blev jag rädd för hästar för att en ridskole häst kastade av mig och nästan skenade över mig. Så jag red bara på min häst, och jag lärde mig ingenting, så jag har bara haft en häst och älskat honom! :)
Jenny Snowhill

2013-09-26 | 09:21:28
URL: http://jorvikliv.bloggplatsen.se
Skrivet av: Nele Shorthaven

Jag skulle vilja stå i kö till dbc c:

2013-11-03 | 08:56:58

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback