Jorvik!

 
 
Dem flesta har nu börjat planera in vad dem ska ha på sig, häst & vem dem ska gå med när det gäller första stegen på starstable. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra den dagen. Har försökt inbilla mig att det är Bay jag ska ha med in där, men det kommer nog skita sig. Dessvärre vill jag inte skypa med någon första timmarna, vill ta reda på så mycket som möjligt själv, och verkligen rida runt i varje buske och bara leva. Så slipper jag det där stressande med att - ÅH JEN TITTA TITTA OMFG TITTA JEN. - ect.. utan jag vill ta allt i min takt! :) 
Därav kommer det endast var jag & min häst! :) 
 
Jag längtar verkligen tills jorvik öppnar *-* rena rama drömmen.
 
Hur har du planerat in första steget på jorvik. :D ?
 

Kommentarer
Skrivet av: Vendela Moonlake

Jag har planerat väldigt väl faktiskt :D Jag ska rida in där samtidigt som min tvillingsyrra IRL Svea Riverlee och vi SKA rida på våra pensionärer :D Vi ska utforska Jorvik bara och helt enkelt få massor av blackouts av SJ's skönhet c:

2013-09-21 | 15:07:01
Skrivet av: Joline Riverdawn

Jag kommer Rida in med Ture alltså min starthäst. Sedan kommer jag nog göra som du, utforska i min egna takt (om inte Vera vill hänga på c:)

2013-09-21 | 15:14:17
Skrivet av: Alexandra Östkulle >8D

Ska smita in där med min ss tvilling (tindra päronet silverheart) c': och om hennes sr gått ut ska jag smuggla in henne i en hästväska >8D om jag inte ska smuggla in henne i en ryggsäck hm..... får börja planera hur jag ska smuggla in henne >:3

2013-09-21 | 15:19:55
URL: http://easthill.bloggo.nu
Skrivet av: Caroline Winterdaughter

Vinns det nå kanske datum om när det nya jorvik kommer ut?
Kolla mailen snälla (:

2013-09-21 | 15:31:50
Skrivet av: Rose Greenhill

Det blir jag och min start-heffaklump Owe såklart, till spelets bakgrundsljud + låtar ur Harry Potter-soundtracket i bakgrunden. Gah, längtar mig galen efter den där känslan av att inte veta vad som väntar runt hörnet, bara kunna utforska... *-*

2013-09-21 | 15:33:19
Skrivet av: Alexandra Mistdawn

Har planerat varje steg!

PRECIS innan jag klivit in i DETAWESUMASTEUNIVERSUMINKALALALAIJDIJIDJORVIK, ska jag sitta där o glo på min häst. Och irl, ska jag dansa till låten 'that's the way aha aha I like it aha aha' XD Det kommer bli den mest AWESOMASTEDAGENIMITTLIV.

2013-09-21 | 16:12:51
URL: http://starstableryttarnas.blogg.se
Skrivet av: Jennifer N :)

Jag Kommer rida på min starthäst Wendy helt ensam o bara tralla runt o inspektera varenda grässtrå :)

2013-09-21 | 16:16:58
Skrivet av: Juliette Stardawn

Jag hakar på idén som du har, att rida in dit ensam och bara stänga ner chatten, skype & allt bara för att slippa stressas och njuta av allt i min egna takt. Med mig tar jag med mig min starthäst Ragge ofc, cheesy af hahah c8

Svar: Nice! :D
Jenny Snowhill

2013-09-21 | 16:32:31
URL: http://jstardawn.blogg.se/
Skrivet av: Lilly

Jag ska ha min drömhäst Amethyst och jag ska rida själv och utforska i min egen takt. Inte tjuvkolla i någon chat.

2013-09-21 | 18:31:22
Skrivet av: Bella

Jag ska i alla fall ta med mig min första häst, Diamond :)

2013-09-21 | 19:34:45
URL: http://photobell.blogg.se
Skrivet av: lisa eagleside

Jag ska rida på min start häst och undersöka allt!!!! ♥ när jag har tröttnat på de första stället på södra jorvik (vilket jag aldrig kommer göra hehe :3) så ska jag rusa till jorvikstall och paddock dalen elr var det hätte, de lät ju intressant :3... hum nej lisa...jag ska undersöka allt i rätt ordning.....__.

2013-09-22 | 10:10:28
URL: http://jorvikstall.bloggo.nu
Skrivet av: Britney Skypaw

Jag ska rida in tillsammans med min bästa vän Alice Silverstar tillsammans med min starthäst Lövet, och hennes Starthäst Fakktard (xD) och vi ska försöka bah *Slowmotion* osv, Sen kommer vi rida i våran takt och kolla på Allt *-* men, Vi ska försöka undersöka allt i rätt ordning, och följa varje stig och sånt :D

2013-09-22 | 10:55:08
URL: http://Westjorvik.blogg.se
Skrivet av: Diana Flowerpie

Ahahahah alla planerar och planerar, jag lever i nuet och struntar i Södra Jorvik.

2013-09-22 | 12:31:19
Skrivet av: Hilda Wolfforest

jag tänker bara gå in och säga: jag är inne i jorvik inte något speciellt med det

2013-09-22 | 13:35:21
Skrivet av: Mary Northwood

Ja jag kommer ju då först flippa ur och skrika asmycket i alla tillgängliga chatter. Sen ska jag stänga ner chattrutan och fixa allt grejsimojs så att jag kan komma över. Sen ska jag stå där vid bron och stirra. Sen kommer jag förmodligen totalt explodera och rusa över bron. Och skrika lite mer. Jag kommer antagligen fladdra runt som ett löv i en storm i mitt rum IRL. Sen ska jag utforska hejvilt. Jorvikstallet blir nog den sista destinationen... In dit ska jag skritta... Sen vet jag inte riktigt... Jag kommer i varje fall dö. Jo juste, jag ska rida min starthäst Starwhisper, och vi ska ha våran egna outfit, den brun/grön/svart/vit/blåa xD :D Älskar den. Den e inte så ful som det låter xD Nu ska jag vimsa vidare...

2013-09-23 | 13:54:38
URL: http://www.starstablehorses.bloggo.nu
Skrivet av: Mary igen

Nemen nu glömde jag en sak. Jag ska ha Pirates of the Caribbean-soudtrack och "The fox" med Ylvis (och så kanske låtesn som e så usel att den e rolig=En slemmig torsk i en brödrost) på på HÖÖÖÖG volym ;D Jomen helt normalt you know...

2013-09-23 | 13:59:11
URL: http://www.starstablehorses.bloggo.nu
Skrivet av: Sara youngcamp

Hoppas de öppnas snart!:___:
Jag ska ta min första häst, helt klart hon har varit med sedan första stegen i ml! ^.^

2013-09-25 | 18:52:36

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback