Polka dansning, häst operation & torner spel.

Denna vecka för DBC är en träningsvecka med starthästarna! :D Vi mjukstartade med en liten 'pensionärs' gymnastik! :D Vi höll på i 1,5 timme och bara flamsade kring runt Fårhagens trasiga stängsel! 
 
Vi började med spegel övningar. Det gick ut på att du & en till sak stå mitt emot varandra. Det den ena gör sak då du göra! :)
 
Det var rätt enkla övningar. Dem höll på så i kanske 10min och därefter bytte vi till någonting annat. c: 
Därefter fortsätte vi med en form utav evighetstafett. Men eftersom vi var en person för lite så fick jag gå med och delta, och därför kunde jag inte ta några bilder! 
Efter det var det en liten stafett, man skulle stå på ena sidan utav fårhagen trava till andra sidan och vid mig fanns 2st öppnar utav trasigt stängsel där lagen skulle snurra ett varv och sedan springa fort tillbaka. Detta gjorde vi 2 gånger!
 
Efter det så visade jag en bana som lagen skulle köra, och dem skulle köra i en bestämd gångart. 
Detta var den roligaste delen att ta kort utav, så många fina bilder. :D 
Lagen blev ALLTID blandade varje gång vi gjorde en ny grejj. Så dem fick sammarbeta tillsammans. 
 
Och därefter var det dags för lite vilostund massage och grejjer. 
Dessvärre fick jag inga bra bilder på det heller. Men otroligt kul event, någonting från det normala. :)
För att läsa mer om evenet från medlemmarnas synpunkt klicka 
 
&
 
Vill ni se färre (lol) DBC events bilder & beskrivnigar, eller mer? 
 

Kommentarer
Skrivet av: Diana Flowerpie

Det är lagom! Det får inte ta upp hela bloggen och just DBC är kul att läsa om då du har bra fantasi på roliga aktiviteter; som även är roligt att bara läsa om.

2013-09-10 | 19:45:33
Skrivet av: Sylvie Yellowstone

Vad jag är bildskön!!

Svar: eller inte!!
Jenny Snowhill

2013-09-10 | 20:21:34
URL: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Skrivet av: Emmy Lightlord

Tycker detta är alldeles lagom, tycker att Dbc verkar som en underbar klubb ^^
Roligt att läsa om! <3

2013-09-10 | 21:19:10
URL: http://lightlord.blogg.se
Skrivet av: Zoe Yellowtree

klara northbrooke har väll klätt ut sig som nybörgare

Svar: Nej,det har hon inte. :)
Jenny Snowhill

2013-09-14 | 10:32:45
Skrivet av: Zoe Yellowtree

vem äger Dbc? kan man stå i kö också? <3

Svar: Jag, och nej det kan man inte :)
Jenny Snowhill

2013-09-14 | 10:33:07

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback