Vad i hela..träd

 
När jag försökte levla min feta ponny så såg jag detta.. istället för stora mörka stockhögar möts jag av detta, har någon tvättat dem i 12345676543234567464 grader eller? jag förstår inte riktigt.. jag kollade även idag hos jasper i ML.. samma sak där.
 
Någonstans där inte denna träd viruset inte hunnit sprida sig är övergivna bondgården & G.E.D arbetsplats. 
Jag gillar inte den nya designen.. ungefär lika ful som IOS 7 för apple produkter. Men, jag antar att förr eller senare måste man vänja sig. :(
Dessa var mycket roligare och enklare att hoppa på. Så, R.I.P träd klumpar. Ni gjorde sso till någonting att minnas!! hur ska jag nu klara mig i vinter, bränna ned små kvistar eller !?!?
 Nej, jag vet faktiskt inte varför just dessa var så viktiga att ändra, har dem inte bättre för sig än att ändra designen på ett par ved klumpar O_o livet är allt bra underligt här på starstable. 
 
Men, ja..Dem nya är fjutiga små saker, och påtal om uppdateringen i sig, så kommer ett åsikt inlägg lite senare idag ang det. :)

Kommentarer
Skrivet av: Lucy Flowerlake

Hmm. Ser ut som våra vedstaplar hemma. Med brasved alltså. Fast våra är myyyycket större! ;)
Veden är ordentligt huggen och fixad.

2013-09-19 | 18:42:14
URL: http://jorvikliv.bloggplatsen.se
Skrivet av: Scarlett SIlverwood

Jaoo känns som nya uppdrag eller nåt, varför skulle de annars ändra vedklumparna??? o.o

2013-09-19 | 19:03:40
URL: http://silverwood.bloggplatsen.se
Skrivet av: frida longlake

titta jen vart så rädd för dem små klumparna att hon hoppa ur sadeln jao :D xD ( ja jag har sämst humor och e trött)

2013-09-19 | 19:57:10
URL: http://starstablefrodo.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Kolla gärna din mail Jenny! Har skickat ett mail till dig :)

2013-09-19 | 22:03:12
Skrivet av: Hanna Riverson

jag tror att det har nåt med andra sidan jorvik att göra att laga bron!:love:

2013-09-20 | 19:25:23
Skrivet av: josefine westforce

kanske ska man använda dom till att laga bron med :-d :-d :thumbup:

2013-09-21 | 12:01:26
Skrivet av: Aaylah

Dom e för att laga bron till Jorvik :)

2013-09-21 | 21:59:50
Skrivet av: Natalie Bluebear

Aaylah det vet vi inte än fast själv tror jag också att det är så :-d

2013-09-23 | 17:37:28

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback