Minns du?

Ja, jag hade ju ägt hästar till höger och vänster. Men vilka hästar minns vi?
 
Jag tänkte att vi kollar igenom på dom hästarna som jag faktiskt ägt, det finns även 2 hästar som jag inte ägde mer än 1 timme till 1 dag som jag inte tagit med. Och åker tillbaka i tiden, då denna hästen föddes!
 
Dom hästarna som jag ägde i mindre än 1 idag får ni namnet och rasen på här utan bild.
Skywalker "Swante" ~ Blå/svart frieser.
Roserain "Rosa" ~ Isabell ponny.
Skywalker "Swante" ~ Engelskt fullblod.
Rockrain "Rokkis" ~ Morgan.
Ashhunter "Hantis" & Snowhill "Snowsan" ~ Oldenburgare.
Wildspirit "Sippe" - Paint.
Spacekiss "Krezip" ~ Appaloosa. x2.
Anticry "Tictac" ~ Jorvikisk Ponny.
Wilddreamer "Diwa" ~ Andalusier.
Rockangel "Ron" ~ Andalusier.
Amethystrain "Amatör" ~ Engelskt fullblod.
Oldcrush "Shiro" ~ Ahkal teke
 
Det var dom pollarna, vissa saknar man mer än andra. Och troligen kommer ett gäng att få återförensa med familjen Snowhill när tiden är inne!

Så, 12 hästar sålda. 10 hästar i ägo. Vilket blir en slut summa på 22 hästar.
Och om vi ska räkna priser på alla hästar gemensamt på vad jag behövt betala för dom är det..
17 870sc.
Plus några JS för Bay. :-)
 
Vad har alla dina hästar kostat dig?
 
 

Kommentarer
Skrivet av: Alexandra Mistdawn

7470 starcoins och 300 js haha.

Har 10 hästar, och sålt 2 c:

2014-01-30 | 13:58:46
URL: http://alexandramistdawn.blogg.se
Skrivet av: Anonym

hmm jadu... xD

hehe det är nog över
6000 sc iaf o_o xDD

Ps. RIP Skywalker ;_; Ds.

2014-01-30 | 19:06:03
Skrivet av: Anonym

Vem saknar du mest? :3

Svar: Oj, vilken svår fråga. :o Krezip tror jag!
Jenny Snowhill

2014-02-01 | 20:32:02
Skrivet av: Anonym

ska vi se här då c:
hm..
3550 sc lite XD
Jag har ägt guldmanade i fg
isabell ponny
skäck ponny
brun ponny
brun häst
brun häst med annan man

2014-02-07 | 20:23:14
Skrivet av: ^Zoe Yellowtree

^
Jag postade medelandet där uppe då ^^

2014-02-07 | 20:23:44
Skrivet av: Vera Westgren

hmm'
9560 (typ) :)
fyfan har ägt 15 hästar(tror jag) + Min starthäst Valmy och har kvar
Valmy, Esther, Turbo, Nisse och Bella :)

2014-05-09 | 14:53:34

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback