Svängiga Cupcake - kläder.

Hejsan allihopa!
I denna veckas uppdatering har en stor leverans med kläder, skor, hjälmar, handskar och solglasögon kommit till Jarlaheim. Passa på att uppdatera din garderob med lite härliga vårkläder!

Nya kläder:
- Nu finns det senaste modet i Jarlaheim! Rid till klädbutiken vid torget i Jarlaheim och kolla in det supercoola Cupcake-setet.

Det urcoola Cupcake-setet.
Det urcoola Cupcake-setet.

Ny skomodell:
- Skobutiken i Jarlaheim säljer nu svarta moderna ankelboots. Dessa ursnygga boots är en del av Cupcake-setet och passar bra till såväl fest som ridning.

Ny byxmodell:
- Nu kan du klä dig i tights! På torget i Jarlaheim säljs nu färgglada tights med sockersött tryck och de är en del av det festliga Cupcake-setet.

Nya glasögon och solglasögon:
- Nu när våren närmar sig och solen blir allt starkare är det viktigt med ett par bra solglasögon. Den senaste leveransen med solglasögon till glasögonbutiken i Jarlaheim är fylld med trendiga och coola brillor. Sväng förbi butiken och kolla vilka som passar dig bäst!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
Återigen har en onsdag passerat eller ja, inkommit i starstables värld vilket innebär BAM BAM BAM!!
Ny saker, eller funktioner. Idag kom det massvis med nya kläder. Tyvärr har jag inte tillgång till en dator föräns vid 17.. men jag kanske klarar mig *die* 
 
Men, jag älskar verkligen kläderna. Iallafall på bilden, dom ser riktigt fräsiga ut. Hoppas tighsen inte är sådär riktigt smala dock. Men, ja massa färger och det älskar jag. Har massa färgglada schabrak *-*
Ett problem bara.. jag har rött hår. Hår som skär sig emot nästan varenda färgglad färg. Om kläderna är dö snygga och jag inte kan leva utan dom och att det inte ser bra så byter jag tillbaka till mitt gamla hår. Jag inväntar just nu platina och svart "spik" rakt hår. Men det verkar ju komma nästa år. Åhå, denna uppdatering känns redan nu riktigt awesome!

Kommentarer
Skrivet av: Kaffehörnan

Riktigt härliga kläder

2014-01-23 | 00:09:34
URL: http://www.kaffehornan.se

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback