Ursäkta!

Jag måste bara be om ursäkt för den hemska bloggtorkan som har inträdat i Snowhill.se. Det finns flertal anledningar så som, inga idéer, lathet osv. Jag försöker varje dag komma på lite smått att skriva om men grejen är den att jag inte gör något större i mitt sso liv. Jag skulle bara kunna blogga om när jag står still vid ett träd. Nemas problemas. I värsta fall får jag dra till med klubbevent, men jag gillar inte att läsa om det själv så jag vill helst inte skriva om det heller. :s
 
En annan sak som gör att jag inte vill skriva är utseendet på min blogg. Jag strävar oftast efter ett unik blogg utseende. Jag vill lixom känna att när man kommer hit så ser man lixom en helt unik blogg, med kanske tråkig innehåll. Men utseendet spelar stor roll för mig, jag hittade en fantastik stilmall efter flera dagars sökande, testande olika stilmallar så finner jag en. Och wips ser jag drygt 50% av sso bloggvärlden med samma stilmall. I hopp om att slippa byta ännu en gång så drar jag mitt säkerhetskort.. Kattkate, hon hjälper mig mycket, dras med min envishet om att jobba med designen så att den återigen får ett mer unik utseende. Just nu jobbar vi på min testblogg för att fixa min snea side och annat roligt. Men jag är fortfarande inte nöjd.
 
Jag håller nu på med nya färger till bloggen och ny header. Lite mer magi denna gång, den kommer inte visa några vår,sommar,höst eller vinter tecken. Utan om allt går bra till och headern blir som i mitt huvud blir det något unikt. Men, vi vet alla hur det brukar sluta så jag kommer var snart sitta här igen och inte veta vad jag ska göra med min blogg... :(
 
 
 
Men, jag hoppas innerligt att jag snart är på plats. Om ni vill, så skulle det vara super kul om ni kunde kommentera med några inlägg som ni önskar att jag skulle göra. Ge mig en spark på rumpan så jag kan komma igång! :)
 
Och, till sist. Glöm inte min födelsedagstävling som avslutas den 14 februari! :D
 

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

På födelsedagstävlinen så undrar jag man får ta det på en dubbelhelg (så det blir 1000 sc)? Och hur sätter du in alla sc på sitt konto??

Tacksam för svar <3

Svar: Ja! Det går hur bra som!
Jenny Snowhill

2014-01-22 | 18:17:13
Skrivet av: nellie silverbell

fortsätta med din gimp skola. te-x hur du gjorde håret som du gjorde på headern elr hur man fixar snygg text och en meny c: bara förslag.

2014-01-22 | 19:16:35
URL: http://NellieSilverbell.bloggo.nu
Skrivet av: Filippa Goldforest

För det första måste jag ge din blogg så sjukt mycket beröm, jag läser ganska många bloggar, men den känns som att det är dig man,, asså, inte lär känna, men om man säger såhär: man får inte bara en hint om vem du är, utan man lär sig ganska tydligt vilken person du är. Enligt mig skulle det vara roligare om du berättade ännu mer hihi x) Olika åsiktsinlägg kan du klura ut, hiss och diss är alltid najs.. och som Nellie Silverbell kommenterade ovan - gimpskola tack!! :D

Svar: Åh tack, blir jätte glad att höra sådant! :D
Jenny Snowhill

2014-01-22 | 20:28:44
URL: http://snowwalker.blogg.se
Skrivet av: Ida Silverrock

Hej Jen! Ska man kommentera på detta inlägg att man e med? Jag är med! :D


/Ida <3

2014-02-01 | 20:56:28
URL: http://horseheart.bloggo.nu

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback