Det har hänt igen...

Hej och jag måste säga tack till er alla som fortsätter att komma in hit, dessvärre utan framsteg.
Som dom flesta troligen märkt så har vi hamnat någonstans där vi inte bör vara. Vart har alla inlägg tagit vägen, vart har Jen tagit vägen helt enkelt. Jag kan inte skylla på skolan, irl, dbc eller något alls på varför jag inte gör inlägg. Jag antar väl att bloggningen inte längre är min grej. Jag saknar att blogga för jag tyckte verkligen om det, och jag gör det än idag. Men jag orkar bara inte.
 
Jag känner mig även hemsk som inte säger någonting till er, om varför jag inte bloggar. Jag förtjänar inte att ni ska titta in här varje dag och tro att det finns inlägg. För sanningen är den att dom kommer inte komma. Jag har helt tappat gnisten för bloggningen. Snowhill.se avlustas mitten av Juli och jag vet inte om jag kommer behöva förnya det, för då kanske jag inte bloggar längre om det ser ut såhär. Jag känner att jag måste ta en paus från bloggningen. Hur lång eller kort pausen blir vet jag inte, det får helt enkelt ödet bestämma.
Men jag är fortfarande osäker, är verkligen jag redo för en paus. Redo att släppa bloggen.
 
Det är frågan..

Kommentarer
Skrivet av: Jasmine snowstone "Jas"

kommer du lösenords skydda bloggen? jag tänker på att man kanske skulle kunna gå in och läsa gamla inlägg? det har jag gjort när du inte har lägt upp nått nytt =)

Svar: Jag kommer inte lösenordsskydda bloggen! ^^
Jenny Snowhill

2014-03-16 | 10:27:23
URL: http://starstableoffline.blogg.se
Skrivet av: Filippa Goldforest

Jen, du är helt amazing på att blogga (jag kom inte på något svenskt ord så det fick bli engelska). Men det märks ju att Snowhill.se står still. Om du slutar blogga typ dör jag , men varför inte ta en liten bloggpaus. Dock kommer jag fortfarande titta in här men , hellre bloggpaus än...oändlig bloggpaus?

Svar: Åh vad glad jag blir att höra det!
Jenny Snowhill

2014-03-16 | 11:25:16
URL: http://snowwalker.blogg.se
Skrivet av: kajsa flowerbear

JAG FÄSTER DIN BLOGG SOM FLIK FOREVER :O

2014-03-16 | 14:27:15
URL: http://lillakeso.blogg.se
Skrivet av: zelda macpaw

Hej! Kikar in din blogg ofta och din Ig :D Just! kan du kolla din Hotmail :D? skickade redigeringen ditt!!

2014-03-16 | 15:16:23
Skrivet av: zoe dolphinborn

kollar din blogg typ varje dag men det har blivit mindre... ta en bloggpaus vetjag!:):):)

2014-03-16 | 15:55:29
Skrivet av: Calimbi

Jag har dig på bloglovin :) Så den säger till när det kommer nytt här inne ^^^
Ohh Jen jag älskar din header!! O..

Svar: Åh, tack så mycket sötis *-*
Jenny Snowhill

2014-03-16 | 19:52:16
URL: http://calimbi.blogg.se/
Skrivet av: Melissa Silverforce

Ta den tid du behöver, we will be here :D

Svar: haha, åh :(
Jenny Snowhill

2014-03-16 | 21:45:14
URL: http://silverforce.blogg.se
Skrivet av: Dina Queennight

Jag tycker att du ska ta en blogg paus och komma till baka när du har ny blogg lust så hällde en blogg paus en att du lägger ner.



///Dina Queennight.

2014-03-17 | 09:35:42
Skrivet av: Alice wintergirl

NEJ JEN!!! VI ÄLSKAR DIG! Snälla. Men om du slutar blogga kanske du aldrig kmr tillbaka till oss! WE MISS U! Vi älskar att läsa din blogg! Kan du inte bara. Äch jag vet inte. Vi kommer sakna dig! Och hoppas att du får tillbaka bloggandet igen! <3

2014-03-18 | 17:35:58
URL: http://alicestarstableonline.blogg.se
Skrivet av: Grusis

Ditt val jenpen, Men jag kommer fortfarande kika in. Puss.

2014-03-18 | 18:35:29
Skrivet av: Maja Riverlake

JEN DETTA E INTE OKEJ att du låter oss välja...:)
Lyssna på vad ditt hjärta säger.(det va meningen att jag skulle ha Caps)

2014-03-21 | 14:12:40
URL: http://Riverlake.blogg.se
Skrivet av: Keso ( Kajsa FLowerbear)

Jag kommer alltid kolla här ;'(

2014-03-22 | 17:58:53
URL: http://lillakeso.blogg.se
Skrivet av: MadPad Himmelstjärna

Snälla Jen.. Du FÅR INTE blogga för våran skull! Vi vill inte att du slutar blogga men heller inte att du stannar för att vi vill de. Följ ditt hjärta. Gör det du vill och låt inget gå före. Ta en bloggpaus om du vill. Sluta blogga om du så måste de. Vi vill ha kvar din bloggning men du ska inte känna att du måste in och blogga och jag kmr inte få några läsare om jag inte bloggar nu. Vi kommer inte sluta älska dig för att du tar en paus. Vi finns här och kommer alltid finnas. Även om du slutar så kommer alla dina läsare komma ihåg vilken glädje du gett oss genom tiden du bloggat. Det går inte att glömma dig!

2014-03-22 | 21:07:22
Skrivet av: Tove Starson

tråkigt att du tar en paus från bloggen, men förstår dig!
Hoppas vi får se några inlägg i framtiden! :)
Kram

2014-03-26 | 11:34:40
URL: http://starstablespace.blogg.se/
Skrivet av: Kajsa flowerbear

Kom tillbaka :(

2014-05-01 | 10:05:44
Skrivet av: Dextra Nightstorm

Man ska göra det man känner sig glad & bekväm med. Orkar man inte så orkar man inte, en blogg är något kreativt och det är inget som kan tvingas fram!

2014-05-03 | 04:02:13
URL: http://dextrastarstable.blogg.se/
Skrivet av: Felicia

Jen vi saknar dig :( man ser aldrig dig mer....Det är så tråkigt :(

2014-05-04 | 22:52:43

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback